prettynerd

Alla inlägg under juli 2013

Av Jossan / Pretty_fly - 31 juli 2013 09:41

Hejjsan OwO

Jag har inte skrivit på länge..

Men ni måste förlåta mig, för att nu har jag faktist en anledning ;D

Först: Jag har fyllt år ^_^

Andra: Haft släktkalas OwO

Tredje: Har varit med popsaga7 (Min kusin)
Fjärde: Har haft kalas på bodaborg!

Men här kommer ett inlägg!!
-------------------------------------------------------

Jag vill bara tacka er för att ni hjälpt Popsaga7 upp i lvl 4!!
Jag har inget mer och säga till det, men här kommer en bild på henne ^^

 

Och en bild på hern som hjälpte mest:

 

 Xyex 

Och Xyex: Om du ser detta: HEJJ!!!!!!!!! XD

----------------------------------------------------------------------------------

Och sen har Shorty<3 gjort slut med mig...
Men det är ju ändå bara ett spel, och vi hade ju inget seriöst förhållande!
Så det är inget o gråta över..

Men,jo. Det är ju ledsamt såklart..

Så killar.. VAD VÄNTAR NI PÅ?!?!?!   

Hehe.. Cx

---------------------------------------------------------------------------------

Jag kommer göra en ny prov design, och se om den blir bra cx

Så..

TJINGELING!
/Eran tröga Josefin <3

Av Jossan / Pretty_fly - 21 juli 2013 12:29

JA! ENTLIGEN! JOSSAN GÖR ETT INLÄGG!!! OH YEAH!    

Men nu har jag gjort en hämsk sak D; IGEN!
Nu har jag lovat att folk fick komma upp på bloggen OwO
ÅH! Men aja!!!
HERE THEY COME!

Antsia c:
 

Simonpimonbus cx

 

Silverfarytale ;D
 

Sissi xD


 

Gabbe♥

 


Det var allt!

Men tusen tack för alla mina underbara läsare!

Hejdå

Eran kung och vän

 

Av Jossan / Pretty_fly - 17 juli 2013 20:03

Tjoo Broo's!   

Förlåt så mycket att jag inte gjort nångra inlägg på ett tag nu.. 

Jag har varit hos mina kusiner några dagar, sen har jag varit sjuk..

MEN HÄR KOMMER ETT INLÄGG!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Har chattat några dagar med en tjej nu.

Nu tror ni att vi haft ett trevligt samtal.

Nej då :] Nej men. Såhär var det:

 

 

Och så vidare...

 

Klippte ut det här av en andledning:

WTF?? Vad tusan tänker du med? -.Ö

Förlåt.. men jag menar det.

Tills...:

 

Ja. Hon lurade mig på cirka 400 sc. (375 sc) KUL!!

Juste. Jag gjorde slut som vän, vem skulle inte det liksom ;)

Och tillslut:
 

Sen dess har jag inte chattat med henne.

Aja. Skit unge. Spring in i en vägg!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Sen idag när jag loggade in på datan så fick jag en liten överraskning!!

 

Lol!

Jag hade ju bara 146 sist jag loggade in ;__;

Nej, men tack så grymt mkt!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Hejdå alla mina .... mina .... fans!

/Eran loser kung

 

   


Av Jossan / Pretty_fly - 13 juli 2013 15:03

Tjenixen ;)

Ja. Som i rubriken så har jag blivit dumpad.

Men ärligt talat så bryr jag mej faktist inte o..o

Jag som brukar bli lite små sur.. Men aja.

Tydligen gillade han inte att jag var inne för "lite" O.o

Jag var inne typ hela dan i förregår [Första dan vi va tsm] Och lite mer än halva igår!

Så, killar vad väntar ni på? xD

Skratt skratt,..

Men istället så fick jag en ny AWESOME bff   

 


Oh yeah ;D

------------------------------------------------------------------------------------

Som ni kanske märkt har jag gjort en ny header owo

Tycks? Skriv i komentarerna!

Ja. Ärligt talat. Skriv i komentarerna! Jag har inte fått några komentarer ännu.. 

----------------------------------------------------------------------------------

Detta inlägg rundar nog mot sitt slut ;__;

HEJDÅ!
Eran komaskin

PRETTY!


Av Jossan / Pretty_fly - 12 juli 2013 20:27

Hej hej!   

Oh maj Ernst!

Hur kom du till min blogg? ;__;

Hehe.. elr nä.. c:

-----------------------------------------------------------------------------

Haha.. 

JAG HAR FÅTT EN KILLE!  
Så deså   

Haha.. 

Han e trevlig han cx

 

Trevligt trevligt!

Bli järna hans vän   

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen var det stardoll..

Skit kul!

Men jag brukar vara inne på stardoll när jag tröttnat på msp's alla regler och varningar...

Men fick en snygg sminkning c:

Bra bra, Duktigt Jossan. Duktiggt var ordet! Jajamensan!

 

Typ lite .. ja c:

Skriv järna i komentarerna om vad nin tycker om det :3

Juste ;D

Jag heter WeirdQueen   

------------------------------------------------------------------------------------

Hejdå!

Pretty Tha Kung :3

Av Jossan / Pretty_fly - 10 juli 2013 17:24

Titta vad jag fick för kod sak när jag skulle logga in c:

 
Typ som ''Linux'' xD
Och för er som inte vet vad Linux är, så får ni googla på det cx

________________________________________________________

Okej..
Det var inte så kul   

-------------------------------------------------------------------------------------------

Typ herrå c:

/Ko ungen Pretty

Av Jossan / Pretty_fly - 10 juli 2013 16:59

AAAAAHAHAHA!
Gör lite random saksak bara c':
-----------------------------------------------------------------
1. Jag suger på att göra headers cx (Kolla själv på min ''fina'' header)   
2. Jag är lång som in i ap  huvud. 
3. Jag suger på att få killar ;-; 

4. Och när jag får ngn hyfsat o kriminell kille så gör jag slut med de   

5. Jag heter pretty_ fly på msp O.O
6. Jag e en så som kallan ''musiknörd''.

7. Jag älskar minecraft, men har problem med mitt usernam för den kom aldrig -.O
8. Skumt nog brukar jag tänka på engelska. Det skummaste e väll att jag inte har något med något engelskspråkat land o göra -.Ö
9. Jag har en tjock så att kalla katt. Han heter Musse =^W^=
10. Utan teknik dör jag <3 <3 <3

11. Är inte van och skriva hjärtan till folk. Så ja.. Hej hej   

12. Är längst i skolan, av alla tjejer iaf x__x 

13. Bor i ett hus OwO

14. Har en hyfsat viktig pappa   

15. Vil börja vlogga, dock ingen kamera .____.

16. Är singel irl :c

17. Har aldrig haft ett förhållande. Inget seriöst iaf -.Ö
18. Har varit en beliber och en derectioner. Men har slutat nörd gillat de c:
19. Mina två aldra bestisar heter Tina och Hedda och båda går i 6:an   

20. Har flera miljarder extra gubbar ö-ö
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Det får räcka för idag c:

Mvh. Er egna ko

Av Jossan / Pretty_fly - 8 juli 2013 14:51

Hej du   
ASUM!

(I know, det stavas nt så .-.)
Välkommen to my blogg c:
Ja, som kanske märker så skriver jag oftast i en random blandning mellan engelska och svenska c:
As nice!   

Men jag heter Pretty_fly på msp och ja c'':

----------------------------------------------------------------------------------------------
Fick ett mkt taskigt medelande av en tjej idag ;o;
Ska visa o.o
 

Lite taskigt enligt mej .____.
Så att tydligen får jag inte se ut som jag vill c:
-----------------------------------------------------------------------------------

Aja, skit samma..
HERRÅ!
Och juste,.. Är det någon som vill göra en snögg header to me?? c':
Skriv i så fall i komentarerna :)
HERRÅ!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekaren c:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards