prettynerd

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Hej c:

Av Jossan / Pretty_fly - 29 augusti 2013 20:50

Jag ber så djukt mkt för att jag inte bloggar ofta..

Än en gång ber  Jossan om ursäkt för det..!

Men ärligt talat orkar jag inte..

Och jag har inget o blogga om! O,..,O

Men nu har skolan börgat igen och så.. 

Så jag KANSKE kan blogga mer -.Ö

Men i skolan kanske det kommer hända en del grejor som e kul att berätta om OwO

Så ja! I detta inlägg tänker jag nog faktist prata lite om vilka jag avgudar på msp.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mspare nr 1.

Han har jag avgudat länge, och är en riktig begåvning. På många olika sätt! 

Jag tycker han är så sjukt söt (IRL) och har en riktigt söt peronlig het!

Denna person är: 

Samcool11

 

Läs gärna hans blogg!

Sammietecknar.bloggplatsen.se

Dock vet jag nt hur man gör en länk.. men nu kan väll skriva av och läsa!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Den andra msmp:aren är:

Karl!1234

En så sjuukt rolig kille, med en fantastisk peronlighet och mycket mer.

Han har varit ett stöd VARJE gång jag tänkt sluta. Knappast en överdrift.

 

Du har till och med gett mig över 2.000 fame på mindre än 1 h. 

Du är den bästa bff:en i hela världen!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Det var väll tyvär allt.


Puss och Kram

Jossan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan / Pretty_fly - 22 september 2013 15:35

Nej! Sissi..   Fan jävla skit msp! Asso. Sissi, om du ser detta. Du är världens bästa människa! Önskar bara att vi inte skulle förlora kontakten helt..  Förevigt.    ..       Så här e det om jag har förstått rätt.   Det är en dr...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:55

Hejjsann! Kommer nog litebilder nue ;D Så.. HEJDÅ SÅ LÄNGA            "Fixar med att hitta ngra bra"       "Hittar inga"     -Fan..     "Kopierar från msp"           Yey ^^ Rik som ett troll.   I ...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:48

Hejj ^^ Igen. OwO Ehm.. Visste ni att jag e musikalisk?      ..       ..Hallå? o.o Nej men det är jag. Jag kan spela detta:  •    •   •      Jag kan spela kazoo oxå. Och så sjunger/dansar jag en HEL de...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:40


Hej igen! Saknat miiiig???? ;D Msp har fått ett nytt tema!!Yey!.. elr.. *suck*   Kom igen! Baby zoo? o.e Orginellt. Aja, bara en vecka kvar tills nästa tema ^^ Ska nog komma ut med mer inlägg idag så titta till fler ggr :D   SEE YA...

Av Jossan / Pretty_fly - 9 september 2013 15:10

Hej! Nu ska jag berätta lite om mitt liv. ____________________________________________________________________________ Allt började väll med att jag föddes på bb i nyköping. Jag var rund som en köttbulle och skrek som ett.. nyfött barn! Åh vad ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekaren c:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards