prettynerd

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2013

Hej värden!

Av Jossan / Pretty_fly - 17 augusti 2013 18:52

Heej!

..Hej!

Hajj

Hellou

Tjenare! 

Nej men,.. hej c:

Jag har haft bloggsemester ett tag för att jag:

1:Varit på Svalbard (Värdens nordligaste bebodda stad)

2:Inte årkat.

3:Fyllt år ;3

4:Och lite mer OwO

_________________________

Har idag köpt ett par riktigt snögga skor idag ^_^

Lol c:

Med andra ord: 

Jag och min kompis (Inklusive min pappa) åkte till Nyköpink.. eller Gumsbacken om man ska vara exakt   

Och vi hade riktigt kul, och provade riktigt höga klackade skor. Skit kul!

Ehmm.. AJM TRÖTT! GE MIG GLASS! NU! Tack C8

Ska nu skriva av min lilla rese dagbok c:

Men det får bli ett nytt inlägg..

HEJDÅ!

Mvh

/Eran fartdåre

JOSEFIN O3O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jossan / Pretty_fly - 22 september 2013 15:35

Nej! Sissi..   Fan jävla skit msp! Asso. Sissi, om du ser detta. Du är världens bästa människa! Önskar bara att vi inte skulle förlora kontakten helt..  Förevigt.    ..       Så här e det om jag har förstått rätt.   Det är en dr...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:55

Hejjsann! Kommer nog litebilder nue ;D Så.. HEJDÅ SÅ LÄNGA            "Fixar med att hitta ngra bra"       "Hittar inga"     -Fan..     "Kopierar från msp"           Yey ^^ Rik som ett troll.   I ...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:48

Hejj ^^ Igen. OwO Ehm.. Visste ni att jag e musikalisk?      ..       ..Hallå? o.o Nej men det är jag. Jag kan spela detta:  •    •   •      Jag kan spela kazoo oxå. Och så sjunger/dansar jag en HEL de...

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:40


Hej igen! Saknat miiiig???? ;D Msp har fått ett nytt tema!!Yey!.. elr.. *suck*   Kom igen! Baby zoo? o.e Orginellt. Aja, bara en vecka kvar tills nästa tema ^^ Ska nog komma ut med mer inlägg idag så titta till fler ggr :D   SEE YA...

Av Jossan / Pretty_fly - 9 september 2013 15:10

Hej! Nu ska jag berätta lite om mitt liv. ____________________________________________________________________________ Allt började väll med att jag föddes på bb i nyköping. Jag var rund som en köttbulle och skrek som ett.. nyfött barn! Åh vad ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekaren c:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards