prettynerd

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jossan / Pretty_fly - 30 augusti 2013 22:36

HEJ! ^_^

Hittade lite bra saker på Gogle.

Och fick lite små o goda idèer.

HER THEY COMES!!

-------------------------------------

   

 

YEY!

     

Nej men god natt på er ♥

Jossan

Av Jossan / Pretty_fly - 29 augusti 2013 20:50

Jag ber så djukt mkt för att jag inte bloggar ofta..

Än en gång ber  Jossan om ursäkt för det..!

Men ärligt talat orkar jag inte..

Och jag har inget o blogga om! O,..,O

Men nu har skolan börgat igen och så.. 

Så jag KANSKE kan blogga mer -.Ö

Men i skolan kanske det kommer hända en del grejor som e kul att berätta om OwO

Så ja! I detta inlägg tänker jag nog faktist prata lite om vilka jag avgudar på msp.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mspare nr 1.

Han har jag avgudat länge, och är en riktig begåvning. På många olika sätt! 

Jag tycker han är så sjukt söt (IRL) och har en riktigt söt peronlig het!

Denna person är: 

Samcool11

 

Läs gärna hans blogg!

Sammietecknar.bloggplatsen.se

Dock vet jag nt hur man gör en länk.. men nu kan väll skriva av och läsa!

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Den andra msmp:aren är:

Karl!1234

En så sjuukt rolig kille, med en fantastisk peronlighet och mycket mer.

Han har varit ett stöd VARJE gång jag tänkt sluta. Knappast en överdrift.

 

Du har till och med gett mig över 2.000 fame på mindre än 1 h. 

Du är den bästa bff:en i hela världen!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Det var väll tyvär allt.


Puss och Kram

Jossan

Av Jossan / Pretty_fly - 17 augusti 2013 19:06

Eller orka.. :c

Herrå c:

Av Jossan / Pretty_fly - 17 augusti 2013 18:52

Heej!

..Hej!

Hajj

Hellou

Tjenare! 

Nej men,.. hej c:

Jag har haft bloggsemester ett tag för att jag:

1:Varit på Svalbard (Värdens nordligaste bebodda stad)

2:Inte årkat.

3:Fyllt år ;3

4:Och lite mer OwO

_________________________

Har idag köpt ett par riktigt snögga skor idag ^_^

Lol c:

Med andra ord: 

Jag och min kompis (Inklusive min pappa) åkte till Nyköpink.. eller Gumsbacken om man ska vara exakt   

Och vi hade riktigt kul, och provade riktigt höga klackade skor. Skit kul!

Ehmm.. AJM TRÖTT! GE MIG GLASS! NU! Tack C8

Ska nu skriva av min lilla rese dagbok c:

Men det får bli ett nytt inlägg..

HEJDÅ!

Mvh

/Eran fartdåre

JOSEFIN O3O

Av Jossan / Pretty_fly - 7 augusti 2013 11:59

Hejsan   

Jag har nu tänkt att sluta ..

Jag KANSKE inte gör det. Men..

Har tagit lite bilder på farför jag tänkt att sluta.

   

   

 

Ja. Nu vet nu iallafall varför jag tänkt att sluta.

Det finns mer, men jag orkar inte lägga upp det .. :C


Hejdå.

Eran Jsefin.


Av Jossan / Pretty_fly - 5 augusti 2013 09:20

Hej alla.. alla.. människor :3

Anledningen för att jag lägger tu ett nytt inlägg är för att jag inte vill sluta blogga eller not sånt.

Orkar ju knappt vänta ;__;

Dethär får bli ett litet inlägg.


Men hejdå!

/ Jossan :3

Av Jossan / Pretty_fly - 2 augusti 2013 17:10

Snälla hörnii..

Kommentera mera!

HAR BARA FÅTT TVÅ ST?!?!
Och den ena var av MIG o.e

Liksom:

 

Så snälla!! Kommentera nu!!
Om jag ska fortsätta med ett nytt inlägg ska jag få minst 10 komentarer!!

...   

Bra smily där C":

Men liksom..

Snälla! Jag vill värkligen ha MASSOR av kommentarer!

Så snälla komentera på detta inlägg så kommer jag att fortsätta..

Jag hoppas värkligen bara att jag "behöver" lägga ut ett sådant inlägg, för att jag gillar inte att va sur på er.

...♥

Men ska nog avrunda inlägget.


Med mycket irriterade hälsningar:


/Jossan OwO

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekaren c:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards