prettynerd

Alla inlägg den 20 september 2013

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:55

Hejjsann!

Kommer nog litebilder nue ;D

Så.. HEJDÅ SÅ LÄNGA 






"Fixar med att hitta ngra bra"




"Hittar inga"



-Fan..



"Kopierar från msp"




   

Yey ^^

Rik som ett troll.


I know ..


Bloggplatsen  


Nehepp >3<



 


Fortfarande vip. Fortfarande "snygg".

Fortfarande stirrar denna gumma på mig.

Fortfarande blir jag rädd.  .______.



 

Vill ha >w<


Ska nog KANSKE fortsätta med min udda historia. Kom på att det fanns så mkt kvar jag ej bärettat.


Hej så länge.


Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:48

Hejj ^^

Igen.

OwO

Ehm..

Visste ni att jag e musikalisk? 



..




..Hallå? o.o

Nej men det är jag. Jag kan spela detta: 

•   

•  

•  

  

Jag kan spela kazoo oxå. Och så sjunger/dansar jag en HEL del ^^

Så.. Hejj owo

Men ska göra ett nytt inlägg.

"Känner mig bra"


HEJDÅ!

Av Jossan / Pretty_fly - 20 september 2013 17:40

Hej igen!

Saknat miiiig???? ;D

Msp har fått ett nytt tema!!
Yey!.. elr.. *suck*

 

Kom igen! Baby zoo? o.e

Orginellt.

Aja, bara en vecka kvar tills nästa tema ^^

Ska nog komma ut med mer inlägg idag så titta till fler ggr :D


SEE YA ON THE NEXT inlägg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Muspekaren c:

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards